Publicat de: Jeffreys | Ianuarie 8, 2010

2009 – Anul Bocului ( sau a crizei porcine) – partea 1

Amu, că o trecut şi Rebelionu, vreau să scriu câteva rânduri despre anu’ care-o trecut. Şi ca introducere pot să vă zic c-o fost un an de tătă p_ _ a ( în latină = penisu). De ce? Pentru că:

– am muncit de trei ori mai mult decât în anii trecuţi şi am câştigat de trei ori mai puţin. Nu, nu sunt muritor de foame, dar la valoarea şi pregătirea lui Jeff ( adică “moi” cum zice franţuzu) ar fi trebuit să trăiesc precum boier Velea, ceea ce nu s-a întâmplat.

– serviciul a fost stresant şi mi-a fost dat să văd cum, într-un domeniu ultraspecializat ca al meu pot fi puşi să ne conducă nişte habarnişti sfertodocţi pupincurişti, a căror singură calitate este că sunt nepoţii lu’ Alupigus. Dar, până la urmă şi procuratura şi poliţiştii de la cercetări penale şi DNA-ul trebe să muncească ceva. Că la noi fiecare o decalotează pe semnătura lui.

– nu am avut timp să mă ocup de mine, de Harpia şi de prietenii mei atât cât aş fi vrut şi atât cât ar fi meritat ei la cât de mult îi iubesc.

– nu am fost în excursii prin străinătăţi, aşa cum visează Hărpiuţa, care vrea să vadă Singapore şi Kuala Lumpur cu Turnurile Petronas şi Dubaiul şi Portugalia şi festivalul de la Montreaux şi nu se mai mulţumeşte cu ieşirile la Tăuţii Măgherăuş ( pentru ea Tăuraşii Măgheruş), la ştrandul de la Tăşnad şi grătarele de la Faszi Gyuri, sunetele broscoilor de la balta lui Sandu Baciu de la Bărdeşti sau turul Târgu Mureşului cu autobuzul 23 şi alte momente de neuitat de acest fel. Asta e. “ Trebuie să ne bucurăm şi noi de una-alta” cum zice ea uneori.

– am ratat multe festivaluri, concerte, cântări, paranghelii şi alte d-al-de astea şi nici cu trupa şi cântatul n-am prea hălăduit înainte. Cum se zice: “ne-am cam tras pe cur”.

– am consumat sare, zahăr şi grăsimi; n-am ţinut posturile de peste an; am băut cu măsura şi la cât îs eu de mare, vă daţi seama care e măsura aia; da’ măcar n-am dohănit, da’deloc !

– n-am preacurvit ; m-am uitat ca nesimţitu după curul femeilor din preajma mea; am păcătuit cu gândul dar n-a rămas niciuna gravidă;

– am înjurat ca la congresul gunoierilor şi i-am pizduit pe cei care m-au enervat şi am avut “gură spurcată”, cum se zice pe la noi prin Bronx. Şi nu mi-am întors celălalt obraz atunci când am luat şuturi în cur. Şi nu mi-am iubit aproapele ca pe mine însumi. Dar asta deoarece aproapele ăla nu era destul de aproape, cred, şi pentru că JEFF E NUMAI UNUUUUUUL !!!!

Responses

  1. Acu’ eu ca sa zic? 50 de matanii pe zi, post si rugaciune! Poti indrepta toate chestiile astea , numai sa vrei sa o faci !


Lasă un răspuns

Categorii

