Publicat de: Jeffreys | Iulie 7, 2009

Ţară de par-anormali

Dragilor, am asistat acu câteva minute la un moment extraordinar de paranormal! Pe postul de televiziune N24 a celebrilor Chemicăl Bradărz se transmite priveghiul lui Maicăl Gecsăn. Şi la un moment dat intră pe scenă şi cântă, dar bestial si extraordinar, meseriaşul se Stevie Wonder. Iar când termină, dobitocul de comentator al evenimentului ne spune: – l-aţi auzit cântând pe celebrul Ray Charles.

Doamne, în ce ţară trăim?  Mai bine-l lăsau să comenteze pe Ilie Dobre: – Bună ziua doamnelor şi domnilor; am preluat legatura pe stadionul Stample Center; scorul este de…..

Responses

  1. Maestre,
    Am observat si eu cretinismul insului si …am mutat pe Trinitas, unde e un interviu cu Dorel Visan:)
    O alta cretinatate e chestiunea cu „ultimul concert pe pamant”:) 🙂 🙂

  2. Sedeti blinzi, drajilor. Bag sama ca aveti vreme si pofta sa va uitati la toate neroziile, zau ase! Pai, nu-i totul un caca in afara de pipi? Ce naiba? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

