Publicat de: Jeffreys | Iulie 2, 2009

15 MOTIVE PENTRU CARE ÎI SUNTEM DATORI MAMEI( mamăăă, e numai una)

„1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FACUTĂ:
„Daca vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am terminat de facut curat”

2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA:

 „Roagă-te să iasă pata aia de pe  covor…”

3. Mama m-a învăţat ce e LOGICA :

„Pentru că aşa am zis eu, de-aia! ”

4. Mama m-a învăţat MAI MULTA LOGICĂ:

„Dacă o să cazi de pe hintă şi-ţi rupi gâtul, nu te mai iau veci cu mine în oraş”

5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA:

„Plângi în continuare, măcar o să te pişi mai puţin”

6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL :

„Uita-te la murdăria de pe ceafa ta ”

7. Mama m-a învăţat despre FENOMENE METEO  :

„Camera ta arată de parcă a trecut o tornadă prin ea”

8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA:

„Dacă ţi-aş fi zis doar o dată; ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”

9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII :

„Eu te-am făcut, eu te omor!”

10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI :

„Nu te mai purta ca taică-tău” 

11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA :

„În lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi, care nu au părinţii la fel de minunaţi cum ai tu”

12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA :

„Aşteaptă numai până ajungem acasă…”

13. Mama m-a învăţat despre CĂLĂTORIA ÎN TIMP :

“Îţi trag una de nu-ţi mai revii până săptămâna viitoare.”

14. Mama m-a învăţat ce e RĂBDAREA şi PERSEVERENŢA:

“ Nu pleci de la masă până se termină tot spanacul din farfurie!”

15. Mama m-a învăţat ce înseamnă HRĂNIREA PRIN PIELE:

“ Închide-ţi gura şi mănâncă-ţi micul dejun”. „

 

Responses

  1. :))


Lasă un răspuns

Categorii

