Publicat de: Jeffreys | Aprilie 21, 2009

POVESTEA NEROMANŢATĂ A LUI JEFFREY -partea a 9-a –

Motto: “ bărbaţii neânsuraţii sunt de două categorii: celimbatari şi celabatari !

 

Şi astfel, muncind din greu pe ogoarele patriei, timpul trecea ca nebunul şi se apropia momentul în care-mi vindeam sufletul. Înainte vreme, toţi prietenii(însuraţi fiind) îmi spuneau: – însoară-te odată şi tu, că trece vremea şi n-o să ai nici cine să-ţi dea un pahar cu apă la bătrâneţe. Dar mie, să-mi bag picioru dacă-mi era sete. Dar dacă Dana m-a găsit, nu mi-a mai dat drumul; eram cel ales, cel potrivit, pe care-l aştepta dintotdeauna, deci n-avea rost să mai aştepte. ( cum se numeşte un bărbat inteligent, frumos şi sensibil?          ZVON !!! ).

A fost fixată data nunţii. Am rezervat un restaurant şi ne-am dus să arvunim trupa care urma să cânte la nuntă. Şeful formaţiei ne-a întrebat unde locuim, deoarece obiceiul era ca mirele să vină cu muzicanţii să ia mireasa de acasă. Iar când l-am întrebat dacă ştie zona în care locuim, mi-a răspuns: – sigur, doar înainte am fost taximetrist!!! Şi aşa a şi cântat la nuntă. Că la un moment dat am vrut să-i zic să schimbăm: cânt eu şi se-nsoară el . Dar n-am vrut să-l nenorocesc şi pe el.

 Primul pas înainte de căsătorie a fost spovedania, care se face cu vre-o lună înaintea cununiei religioase. Am plecat amândoi la “mistic club”-ul ortodox pentru a ne întâlni cu Dj-ul. Pentru Dana a fost simplu, ea fiind ortodoxă, dar când preotul m-a întrebat pe mine de ce religie sunt şi a auzit că-s reformat, a început exorcizarea. M-a pus să stau în genunchi, să citesc din tot felul de cărţi, m-a stropit cu apă sfinţită pe cap,… genoflexiuni, flotări, până a scos toţi dracii din mine şi a considerat că sunt destul de purificat pentru a mă-nsura.

Şi am început pregătirile pentru nuntă. Noroc mare cu socrii mei care s-au ocupat de organizarea evenimentului. Noi am ales doar invitaţiile, care au fost cele mai simple găsite în oraş. Aşa că din punct de vedere a banilor eu nu ştiu cât costă să te însori. De fapt eu plătesc încă şi în ziua de azi.

Din cei 130 de invitaţi la nuntă, 110 au fost din partea Danei şi doar 20 din partea mea( şi ăia cu prieteni cu tot). Şi a fost o nebunie trei zile, cu primirea musafirilor, cu nunta şi cu hâşâirea lor către casă. Şi totul s-a petrecut atât de repede încât îmi amintesc foarte puţine momente ale acţiunii, şi acelea probabil după ce am vizionat caseta cu înregistrarea nunţii. Singurul motiv pentru care nunta ta este mai plăcută decât o altă nuntă la care participi este că la nunta ta primeşti cadouri şi bani şi nu tu dai ! Aveam o plasă pe care scria “izvorul minunilor şi acolo s-au adunat darurile. Muzica a fost îngrozitoare dar băutura a fost super bună şi de la o anumită cantitate de alcool în sânge orice muzică e bună. Aşa că lumea s-a distratrat bine şi apoi s-au dus la casele lor. Pentru că şi căsnicia e ca fata morgană (în deşert). La început totul ţi se pare minunat: oaza, verdeaţa, palmierii, cămilele păscând, femei frumoase şi apa şiroind prin jgheaburi. Iar cu cât te apropii mai mult, vezi că dispare verdeaţa, dispare apa, dispar fetele frumoase, dispare toată oaza, iar la sfârşit … rămâi tu cu cămila !

Când ne-am luat, o iubeam pe nevastă-mea aşa de tare că-mi venea s-o mănânc. Acum îmi pare rău că n-am mâncat-o atunci. Acum e prea târziu, e aţoasă şi conţine grăsimi.

Noi ne-am iubit din prima clipă. A fost dragoste la prima vedere. Sau prima carte poştală(nu mai ştiu exact) pe care i-am trimis-o de la Mamaia. Pentru că atunci când ne-am cunoscut, între noi s-a interpus “Săniuţaşi nu ne-am focalizat prea bine feţele( mai ales că Dana poartă ochelari de când se ştie). Şi i-am zis din clipa aceea: – iubito, inimul meu bate numai pentru TU! Şi aşa este.

Pentru că atunci  când un tânăr proaspăt însurat are o figură fericită, se ştie de ce. Când un bărbat însurat de zece ani are o figură fericită, te întrebi de ce .

 

                                                              sfârşitul părţii a 9-a (va urma)

Responses

  1. Si eu sint evanghelist CALvinist iar nevastea-i ortodoaxa s’am vrut sa ne „acatzam” la mortodocsi da’ nu ne-o primit (ca n-am vrut IO sa renunt la religia mea)s-atunci am renuntat la amindoua religiile….Apropo’ cin un barbat zimbeste fericit dupa DOUAJSINUSTIUCITI ANI,insamna ca-i TIMPIT?Ca io atitia am….


Lasă un răspuns

Categorii

