Publicat de: Jeffreys | Martie 10, 2009

POVESTEA NEROMANŢATĂ A LUI JEFFREY -partea a 2-a-

Motto: “ Dacă într-o zi viaţa îţi întoarce spatele… prinde-o de fund !!! “

 

Şi a venit toamna lui ’97, când m-am întors din Bucureşti iar la mama acasă, tot fără bani în buzunar( cum îi stă bine unui tobar de blues). Eram confuz. Sau nu? Mi-aminteam vorbele bunicii mele, pe care ni le repeta adesea, mie şi vărului meu Remus: învăţaţi măi băieţi, că viitorul vă atârnă în faţă !”( Dacă de carte n-ai sete/ o să speli closete/ şi privind aceste-aspecte/ nimeni n-o să te respecte !) Să fi rămas asta ultima soluţie? Nu cred. Nu puteam să stau şi să nu fac nimic. Ştii de ce e greu să nu faci nimic? Pentru că nu ştii niciodată când ai terminat!           Eu visam să ajung miliardar, ca tatăl meu. Nu, nu, nici el nu era miliardar; şi el visa s-ajungă! Dacă din muzică nu m-am îmbogăţit, speram să obţin succesul pe alte căi, poate într-un alt domeniu.

Dar ce înseamnă succesul? Ce înseamnă să fii un om de succes” ? Succesul înseamnă lucruri diferite de la un om la altul şi chiar pentru acelaşi om, a fi de succes are semnificaţii diferite, funcţie de vârstă. Ce înseamnă, de exemplu, să fii de succes la 2 ani? La 2 ani eşti de succes dacă nu te caci pe tine. La 12 ani eşti de succes dacă ai mulţi prieteni, cu care să te joci. La 18 ani eşti de succes dacă ai permis de conducere( şi te lasă tata să-i conduci maşina). La 20 de ani eşti de succes dacă ai multe femei, ai parte de mult sex. ( pentru că sexul este ca jocul de cărţi: dacă n-ai o parteneră bună, ar fi bine  să ai măcar o mână bună! ). La 35 de ani eşti de succes dacă ai mulţi bani. Apoi, la 55 de ani eşti de succes tot dacă ai bani; la 65 de ani eşti de succes dacă mai faci sex; la 70 de ani eşti de succes dacă mai ai permis de conducere; la 75 de ani eşti de succes dacă mai ai prieteni( vii ), iar la 85 de ani eşti de succes dacă nu te caci pe tine !!! Ciclul vieţii.

Şi chiar dacă aş fi dat chix în toate, tot îmi mai rămâneau ultimele două variante: să prind peştişorul de aur sau, în cele din urmă, să mă însor. Apropo, am citit într-o revistă că s-a descoperit un hibrid între peştişorul de aur şi rechinul alb. Îţi îndeplineşte ultimele trei dorinţe!

( peştişorul de aur spune: – zi-mi, să nu pierdem vremea, câţi bani vrei, ce marcă de maşină şi câţi centimetri de penis vrei în plus, ‘r-aţi ai dracului, că n-aţi cere unul o carte, un bilet la teatru sau un abonament la bibliotecă !!! ).

Iar ultima variantă şi cea mai nasoală dintre toate rămânea însurătoarea, dar până să ajung la asta, aş fi încercat chiar şi să muncesc( îţi dai seama?) !!! Pentru că munca grea dezvăluie caracterul oamenilor: unii îşi întorc mânecile, alţii întorc nasul, iar alţii nu se mai întorc deloc.

Dar despre toate celelalte în episodul următor.

Lasă un răspuns

Categorii

