Publicat de: Jeffreys | Martie 7, 2009

DESPRE HARPIE

( sau despre sexul frumos, opus dar niciodată slab…)

 

Cei care mă cunosc ştiu că sunt un om serios, gospodar, la casa lui (socru-so) şi însurat. Sau cum spune o vorbă pă la noi: „ la tăţi ni-i greu “. Dar nu a fost întotdeauna aşa……

Eu şi nevastă-mea am trăit 33 de ani fericiţi, minunaţi. Apoi ne-am cunoscut. ( despre împrejurările acestei întâlniri fatale vă voi povesti mai pe larg în episoadele viitoare).

Pe nevastă-mea( parte a sexului frumos, opus dar niciodată slab) o cheama Daniela Antoaneta  Poruţiu. Deci nu ca pe mine, care sunt Robert Iosif Iepure. Mulţi ne-au întrebat de ce şi-a păstrat numele de fată, de ce nu ne-am schimbat numele când ne-am căsătorit. Dar cred că era penibil să mă cheme pe mine Daniela Antoaneta iar pe ea Iosif Robert. Iar io-s şi reformat !

Acum nu mă mai sperie nici terorismul, nici încălzirea globală, nici criza economică mondială. Sunt însurat de 10 ani!

Despre Harpie o să vă povestesc multe lucruri, în urma cărora mulţi vor înţelege de ce militez eu pentru revenirea la situaţia primordială, când bărbatul era bărbat, iar femeia coastă.

Lasă un răspuns

Categorii

