Publicat de: Jeffreys | Februarie 9, 2009

MARADONA ÎNDOPAT ŞI MIHAI I

Se întâmpla în anul de graţie 1994, când, după ani grei de studii a-pro-fundate, m-am angajat la mina Bărbăteni, în Valea Jiului. Şi la inceput, lucrând ca simplu muncitor topograf, mergeam in fiecare zi în subteran, împreună cu minerii. Iar acestia, în drum spre abataj, povesteau cîte-n lună şi în stele şi puneau lumea la cale.

Şi s-a întâmplat ca în ’94 să aibă loc campionatul mondial de fotbal. Iar după un meci, în urma unui control antidopping, Maradona a fost depistat pozitiv, declanşând un mare scandal la acea vreme. Lucru care nu a scapat atenţiei ortacilor mei.

– Măi, aţi auzit că l-au prins pe Maradona îndopat? – zise unul dintre mineri

– Da, mă, am auzit – zise altul. Dar cum e cu îndopatu ăsta, mă?

– Staţi mă, că vă zic eu – se băgă un al treilea- că voi habar n-aveţi. Îndoparea se face cu drog. Să ştiţi că în Columbia creşte cel mai mult drog. Creşte ca nişte frunze, în pom. Şi se culeg frunzele alea şi se fierb în apă. Şi se bea. La început e ca ceaiu, dar apoi se face ca drogu, de te-nnebuneşte la cap. Dar să ştiţi că e foarte periculos. Numa’ mafia are voie cu droguri. Că dacă te prinde cu drog, te executează din spate.

 

 

S-a întâmplat (cred că vă amintiţi) când regele Mihai a venit prima dată, împreună cu familia, în România, iar cârpa kaghebistă de Ilici Iliescu nu l-a lăsat să coboare din avion şi s-a purtat la Otopeni ca pe pista lu’ mă-sa.

Şi seara, la ştiri au arătat printre altele şi paşaportul regelui, lucru comentat a doua zi de ortaci în drum spre abataj.

– Aţ  văzut, mă, aseara, la teveu, au arătat paşaportul rejelui. Şi aţ văzut că scria pe el, la nume MIHAI I. Oare ce-o fi însemnând i-ul ăla?

– Poate-l cheama şi Ion – zi-se un altul

– Da de unde, mă! Sunteţi nişte proşti. Las’ că vă esplic io. I ăla este ca la americani, jr.

Junior. Îl cheamă Mihai junior, mă.

Responses

  1. Bine c-ai revenit. Sau ca ti-ai revenit. Sau…mnoa, de-amu speram sa nu mai dispari asa de pe orizont, ca licuriciu dimineata.

  2. nu crezi ca ai exagerat un pic,poate ca sunt subiectiva si tatal meu a fost miner dar iti garantez ca poti vb cu el despre orice domeniu ,nu stiu mi s-a parut cam prea obraznic ceea ce ai scris,asta e parerea mea!:D

  3. Intamplare cu mineri de Baia Mare: Unul povestea in pauza de masa cum a fost la pescuit si ce pesti a prins, printre care si scobar. La care un altul incepe sa rada de nu mai poate, iar cand isi revine zice: „Auziti ma ce peste a prins asta, la fel cum il cheama pe ala cu cartelul drogurilor din Columbia”.

    Salutari si urari de bine!
    Cristi, absolvent de Petrosani si el in 1993, dar la preparare


Lasă un răspuns

Categorii

