Publicat de: Jeffreys | Septembrie 27, 2008

Şedinţă cu părinţii

Şedinţă cu părinţii la liceul lui Bulă.
– Stimaţi părinţi, întrucât copiii dvs. au ajuns la vârsta adolescenţei, ar trebui să începeţi să le vorbiţi acasă despre problemele naturale legate de sex, sexualitate.       V-aş sugera să încercaţi prin puterea exemplului, dând exemple cu animale sau cu păsărele. Din acest moment copiii dvs. ar trebui să vadă în părinţii lor nişte adevaraţi prieteni.
Tatăl lui Bulă se întoarce acasă, îşi arunca hainele pe pat şi se trânteşte în faţa televizorului. Bulă iese curios din camera sa şi întreabă curios:
-Ce v-a spus la şedinţă?
-Dracu ştie ce-a vrut proasta aia de profesoară! În fine… cică trebuie să vorbim despre păsări, despre animale…
-Cum adică?
-Păi nu ştiu… mai Bula… uite… îţi aduci tu aminte când am fost cu maşina şi am luat curvele alea de pe linia de centura si le-am f****  all over?
-Îhî! A fost mişto, tată!
-…sau când am păcălit-o pe mă-ta că paraşutele alea cu cracii lungi, pe care le-am făcut poşta,  sunt colegele tale de la liceu?
-Îhî! Pe alea le-am plătit eu din banii de alocaţie! Ce mai picioare aveau…


-Ei mai Bulă… cam aşa stau lucrurile şi la păsări şi la animale. Aşa e şi în natura!

Lasă un răspuns

Categorii

