Publicat de: Jeffreys | Septembrie 17, 2008

Adio Richard Wright

Îmi amintesc şi acum momentul în care am ţinut pentru prima oară în mână un album Pink Floyd. Era în 1980. Tatăl unui pretenar fusese în străinătate şi a cumpărat THE WALL. Şi ne-am adunat la el acasă toată gaşca şi a scos din sertar discul. Chiar mă întrebam în gând, ce dracu  ţin ăştia închis în sertar un biet disc de vinil, când noi( cu văru-meu Remus) cu o saptămână mai devreme am ras de pe faţa pământului câteva discuri( ceva mari cantautori italieni, la mare modă la noi prin anii 70) din colecţia mătuşii de la Cluj, punând ac de cusut la pick-up (din lipsă de altceva). Şi l-am plimbat din mână-n mână şi-mi amintesc cum mă uitam fascinat la desenele de pe copertă şi citeam fragmentele de text. Ăsta a fost primul meu contact cu Pink Floyd, prin pipăire. Abia apoi i-am ascultat. Şi de atunci muzica a început să sune altfel. După Pink Floyd întreaga muzică a început să sune altfel.

Richard Wright a fost unul dintre băieţii ăia. A fost minunat şi a prestat cu nădejde la clape. Dar a şi cântat şi a făcut chiar lead-vocal la piese tari precum TIME sau ECHOES. Pentru toate astea o să-l ţinem minte veci-pururi. R.I.P. Richard Wright

 

Responses

  1. RIP


Lasă un răspuns

Categorii

