Publicat de: Jeffreys | Septembrie 7, 2008

Ba-n curi

Un angajat intră în biroul şefului, smulge cablul telefonic din perete, îi aruncă hârtiile pe jos, îi toarnă cafeaua pe cap şi dă să-i tragă doi pumni în barbă, când colegii din birou strigă: „Opreşte-te Ioane, noi am glumit; nu ai câştigat la loto…”

 

Cele cinci porunci ale vieţii (valabile la serviciu):

1. Să nu gândeşti.

2. Dacă gândeşti, să nu spui.

3. Dacă spui, să nu scrii.

4. Dacă scrii, să nu semnezi.

5. Dacă semnezi, să nu te miri.

 

Proverb evreiesc modern:

“ Oricât de jos s-ar duce dolarul, apleacă-te şi ia-l !”

 

Doua tipe seara târziu pe strada. O patrulă de jandarmi le opreşte. Şeful patrulei zice:

– Buna seara, actele la control, vă rog!

Una dintre tipe răspunde:

– Sunt stewardesă, tocmai ce am sosit dintr-un voiaj şi acum merg repede spre casă, să fac un duş, să mă schimb, pentru că tocmai am fost anunţată că trebuie să plec imediat într-un alt voiaj. Cum timpul este foarte scurt, în graba cu care am plecat am uitat geanta cu actele la serviciu. Vă rog să înţelegeţi situaţia creată, dar timpul mă presează şi mă grăbesc…

– Bun, înţeleg, răspunde jandarmul. Dar dumneavoastră? – zice el, adresandu-se celeilalte tipe.

La care tipa, roşie toată, răspunde: – Şi eu tot curvă sunt, dar nu ştiu să mă exprim…

Lasă un răspuns

Categorii

