Publicat de: Jeffreys | Septembrie 5, 2008

Din ciclul „Am fost un dobitoc; mai sunt oare şi acum ?” (partea 2)

Moto: ”Înţeleptul nu spune ce ştie, iar prostul nu ştie ce spune.”

 „Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam”
– Gigi Becali

 „Eu sunt pe toate listele de corupţi şi arestaţi, dar nu am nici o greaţă”
– Viorel Hrebenciuc

 „Pe la voi prin Chisinău trece Volga, nu? Cum? Nu mai trece?”
– Loredana Groza

 „Sigur ca am auzit de El Nino. E numele unui cântăreţ de muzică latină, nu?”
– Loredana Groza

„La noi, şefii de partide sunt ca vacile în India”
– Antonie Iorgovan

 „Domnul Iorgovan e un fel de electron sărit de pe orbita”
– Adrian Nastase

„Omar Hayssam aparţine ţării, este un bun al întregului popor”
– Adrian Nastase

 „Am învăţat puţin limba braziliană!”
– Loredana Groza

  „Fiecare are gusturile lui in muzică… N-are cum să asculte toata lumea numai Schoppenhauer”
– Costi Ionita

Suntem săraci. Suntem foarte săraci. (GEORGE COPOS)

Nevastă-mea este o femeie care, oricâte greşeli aş face, tot o iubesc. (VALI VIJELIE)

România este ţara unde aviaţia e la pământ, iar agricultura e în aer. (C.V. TUDOR)

Dinamo este situată perfect între Spitalul de Urgenţă şi Circul de Stat. (NICOLAE BADEA)

Cine se va dovedi că a avut un angajament cu Securitatea va fi dat afară, în frunte cu mine. (DAN VOICULESCU)

Acest gol i-l dedic lui Ionuţ Badea, care a născut azi-dimineaţa o fetiţă, iar golul i-l dedic lui. (ALEXANDRU BALTOI)

Băi, nu vă-ngrămădiţi toţi în partea aia, că se rastoarnă terenul cu voi. (TITI TEASCA)

Nu ştiu câte goluri ar trebui să marcăm ca s-o eliminăm pe Betis. Cât mai multe ar fi suficiente. (GABI BOSTINA)

Noi suntem rapidişti din tată-n fiu, în afară de fiul meu, care e stelist. (NICOLAE VACAROIU)

Adi de Vito şi Virgil Ianţu au devenit tătici în aceeaşi zi, deşi nu sunt căsătoriţi. (CRISTIAN GROZA)

Am revenit în direct cu telespectatorii noştri. Între timp, ne-am înmulţit aici în studio. (MIHAELA RADULESCU)

Nu mă deranjează faptul că s-a blocat circulaţia în piaţa Rasdaq, fiindcă nu locuiesc în zonă. (FIZZ)

 

 

 

Lasă un răspuns

Categorii

