Publicat de: Jeffreys | August 31, 2008

Iată-l şi pe Jeff

Motto:

Faptul ca eu exist dovedeşte că lumea nu are nici un sens…”

Victorieeeeee, unde eşti Victorieeeee?

Nu este vorba de Victoria Lipan ci de victoria lui Jeff asupra tehnicii moderne, asupra cursurilor  de calculatoare ale maestrului Miriţă de la Institutul de Mine din Petrosani, de la care am învăţat prima şi cea dintâi regulă la utilizarea unui calculator, care sună în felul următor: „a doua mână se ia prima” ( orice-ar fi însemnând acest lucru) !

Dar respectând prima regulă din yoga, conform căreia ” gura bate guru”, şi noi o mare victorie am obţinut. Aşa că de azi înainte de ce v-a fost frică nu veţi scăpa. Ne vom bloga până ninge.

Şi dă-i şi luptă şi luptă şi dă-i……….

P.S. N-o să am pretenţia ( şi nici voi să n-o aveţi) că tot ce se publică pe blogul aiesta este rodul creierului meu odihnit şi că toate sunt creaţii originale, nemaigăndite veci de nimeni. Nu! Dacă primesc oarece texte pe mail şi-mi place şi vreau ca şi voi  „să vă râdeţi pe voi”, n-o să stau pe gânduri( ca bună-mea-ntre scânduri) să le dau pe goarnă înspre voi. Şi nu mă simt obligat deloc să menţionez sursa. Că-s bătrân şi poate uit. Eu consider că tot ce se publică pe net şi la care are acces toată lumea, e bunul nostru , al tuturor celor ce navigăm pe apele aiestea. Mai ales că eu nu public nimic pentru a câştiga bani din asta. Nu fac reclamă la nimeni şi nu mă dau mare în gara mică cu bloagele mele. Cei care se cacă pe ei cu drepturile de autor şi care-s mai catolici decât Sfântu Petru ( mânca-mi-ar pula până rămâne de un metru – sursa: Paraziţii), să facă bine şi să le înregistreze la OSIM sau la ORDA. Sau să le ţină acasă, la borcan sau sub saltea. Şi …., să nu uit,…. să mă sufle….  În rest, să vă mângâie Dumnezo !

Responses

  1. Heeeeeeei, maestreeee! Sint incintat sa dezvirginez cutia ta de comentarii. Noa, baga mare mare mare!


Lasă un răspuns

Categorii

